Webinaari: Miten kilpailuttaa vaka-järjestelmä oikein
Ilmoittautuminen
Abilita ja Hämeenlinnan kaupunki järjestävät yhdessä varhaiskasvatuksen johdolle sekä järjestelmien hankinnasta vastaaville henkilöille suunnatun webinaarin maaliskuussa.
Webinaarissa tarjoamme mahdollisuuden keskusteluun ja kokemusten vaihtoon muiden varhaiskasvatuksesta ja hankinnoista vastaavien henkilöiden kanssa ja jaamme hyväksi koettuja käytäntöjä asiakas- ja toiminnanohjausjärjestelmän kilpailutuksesta samalla tuoden esiin keinoja, kuinka hankinta toteutetaan tilaajan näkökulmasta parhaalla mahdollisella tavalla.
Ajankohta: torstai 30.3.2023 klo 9.00 - 11.30
Paikka: Webinaari verkossa. Linkki tulee kalenterikutsussa.
Webinaari tallennetaan.
Päivän ohjelma:
9.00-10.00
Varhaiskasvatuksen asiakas- ja toiminnanohjausjärjestelmän hankinta tilaajalähtöisesti
• Miten toteuttaa tietojärjestelmän hankinta asiakas- ja tarvelähtöisesti?
• Mitä tulee huomioida ennen hankinnan käynnistämistä?
• Mitä tulee huomioida tarjouksen laadinnassa?
• Miten varmistaa hankinnan onnistuminen ja sujuva vuoropuhelu hankinnan aikana?
• Mitä pitää huomioida hankinnan jälkeisessä käyttöönotossa?
Janne Orkola, Hämeenlinnan kaupungin sivistyksen ja hyvinvoinnin toimialan palveluohjausyksikön päällikkö
10.00-11.00
Jokin valovoimainen hankinta-puhuja.
11.00-11.30
Keskustelua ja ajatusten vaihtoa
Voit jakaa kutsua eteenpäin organisaatiossasi.
Toivottavasti tavataan Hämeenlinnassa!
Ilmoittaudu alla olevalla lomakkeella.
Ilmoittautuminen sulkeutuu perjantaina 24.3.2023.
Lähetämme ilmoittautuneille kalenterikutsun viimeistään seuraavana arkipäivänä ilmoittautumisesta.