Ajankohtaista
Ajnkohtaista asiakkaillemme
07.04.
Tarkistattehan pääkäyttäjänne
Kevät on saapunut ja nyt olisi aika tarkistaa, että teillä on Abilita Service Deskissä ainoastaan teidän aktiiviset pääkäyttäjänne. Mikäli on epäselvää kenellä organisaatiossanne on pääsy servicedeskiimme, voitte tiedustella asiaa avaamalla uuden tiketin.
Abilita Service Desk loma-aikana
Asiakkaidemme tulee varmistaa pääsy Abilita Service Deskiin myös loma-aikana.
Olkaa ajoissa yhteydessä Abilitaan servicedeskin kautta, mikäli teillä on tarve avata uusia käyttäjiä loma-ajaksi.
Turvataksemme hyvän tietosuojan ja korkean laadun asiakasyhteyksissä, Abilita käsittelee ainoastaan servicedeskin kautta tulleet pyynnöt.
Takaisin tiedotteisiin